۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر: 450663
کارآمدی کارکنان حفاری با تعمیم ورزش همگانی

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: تعمیم ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده‌های آنان به‌ویژه در موقعیت‌های عملیاتی و اقماری سبب سلامت و نشاط مجموعه و در نتیجه کارآمدی بیشتر شرکت می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمیدرضا گلپایگانی در نشست هیئت مدیره این شرکت با تبریک موفقیت‌های اخیر تیم‌ها و ورزشکاران شرکت در رقابت‌های  جهانی و کشوری امسال اظهار کرد: با مهار ویروس کرونا و رعایت الزام‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مراکز و فضاهای ورزشی شرکت که در مدت تعطیلی ناشی از ویروس کووید–۱۹ نسبت به بازسازی و تعمیرات آنها مبادرت شد، به‌تدریج بازگشایی و زمینه حضور کارکنان و خانواده‌ها فراهم می‌شود.

وی استفاده از ظرفیت‌های استان خوزستان و ورزشکاران بومی با اولویت کارکنان علاقه‌مند به ورزش و فرزندان آنان را در ترکیب تیم‌ها با تنوع رشته‌های ورزشی یادآور شد و گفت: همسو با فراگیر شدن ورزش همگانی باید درباره حضور فعال در مسابقات قهرمانی نیز در رشته‌هایی که نتایج خوبی داشته‌ایم، برنامه‌ریزی کنیم و فرصت مناسب برای آماده‌سازی ورزشکاران و تیم‌ها ایجاد شود تا شاهد موفقیت بیش از پیش ورزشکاران در رقابت‌های قهرمانی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

در این نشست سید سالار محمدنیا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری با ارائه گزارشی از فعالیت‌های باشگاه در سال ۱۴۰۰ گفت: با وجود تفاوت میان باشگاه شرکت ملی حفاری با باشگاه‌های صاحب‌نام از  نظر بودجه، امسال شاهد درخشش ورزشکاران این باشگاه در چند رشته ورزشی در سطح کشور و جهان بودیم.

وی افزود: هم‌اکنون باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران در ورزش همگانی در بخش بانوان با ۱۱ رشته و آقایان با ۱۴ رشته فعالیت دارد.

محمدنیا به حضور ۱۰ تیم باشگاه این شرکت در لیگ‌های برتر و دسته یک باشگاه‌های کشور اشاره و اظهار کرد: با توجه به اهتمام ویژه و حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت و آماده‌سازی اماکن ورزشی ملی حفاری در سطح کلانشهر اهواز تلاش می‌شود با تأمین نیازها، زمینه مشارکت فعال گروه‌ها در مسابقات لیگ باشگاه‌ها مهیا شود و شاهد موفقیت‌های ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت باشیم.

کد خبر 450663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =