قدردانی رئیسی از مسئولیت‌پذیری اجتماعی نفت در خوزستان

رئیس‌جمهوری از وزارت نفت که همسو با عمل به مسئولیت‌ اجتماعی خود اعتبار قابل‌توجهی به‌ویژه برای استان خوزستان تخصیص داده است، قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، امروز (چهارشنبه، یکم دی‌ماه) در نشست هیئت دولت با تأکید بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی دولت و مجلس در مسیر حل مشکلات کشور گفت: مهم‌ترین راهکار ایجاد این هم‌افزایی در همکاری دولت و مجلس، رابطین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی هستند.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی کامل در دولت در زمینه اطلاع‌رسانی افزود: اعلام مواضع و اطلاع‌رسانی از مسائل مرتبط با دولت باید به‌طور کامل با هماهنگی سخنگوی دولت انجام شود، از سوی دیگر مدیر و محور اقدام‌ها و برنامه‌های اقتصادی دولت شخص معاون اول رئیس‌جمهوری است و هرگونه اطلاع‌رسانی درباره مباحث اقتصادی نیز باید با هماهنگی ایشان باشد.

رئیس‌جمهوری در ادامه با اشاره به کارهای خوبی که در زمینه بازسازی منطقه زلزله‌زده و اسکان مردم اندیکا در استان خوزستان انجام شده است، بر ضرورت اقدام جهادی برای تکمیل برنامه‌های بازسازی منطقه با توجه به فرارسیدن فصل سرما تأکید کرد.

رئیسی بر اهمیت اولویت‌بندی در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد و گفت: باید از وزارت نفت که همسو با عمل به مسئولیت اجتماعی خود اعتبار قابل‌توجهی به‌ویژه برای استان خوزستان تخصیص داده است، قدردانی کنم. با وجود این، مسئله آب و فاضلاب خوزستان از اولویت‌های مشکلات استان است که آنچنان که باید برای برطرف شدن آن عمل نشده و لازم است در این زمینه گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

کد خبر 450716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =