پیام تسلیت مدیران ارشد نفت برای درگذشت چند تن از کارکنان شاغل در غرب کارون

جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت در پیام‌های جداگانه درگذشت چند تن از کارکنان شاغل در منطقه عملیاتی غرب کارون در سانحه تصادف جاده اهواز - خرمشهر را تسلیت گفتند.

به گزارش شانا،  در متن پیام محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه غم‌انگیز درگذشت چند تن از هموطنان و همکاران عزیز صنعت نفت شاغل در منطقه عملیاتی غرب کارون در سانحه تصادف زنجیره‌ای جاده اهواز - خرمشهر، باعث غم و اندوه فراوان اینجانب و همه همکاران در شرکت ملی نفت ایران گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار، همکاران در صنعت نفت و همه همکاران در شرکت‌های نفتی مستقر در غرب کارون، از خداوند متعال برای روح رفتگان آمرزش و برای خانواده این عزیزان صبر جزیل مسئلت دارم.

لازم است با پیگیری واحدهای مربوطه از جمله اچ‌اس‌ئی شرکت ملی نفت، ضمن بررسی دقیق علت سانحه، اقدام‌های لازم جهت پیشگیری و جلوگیری از بروز حوادث مشابه در دستور کار قرار گیرد.»

در پیام مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر نفت آمده است:

«عروج تنی چند از همکاران تلاشگر میدان نفتی یادآوران در سانحه تصادف جاده اهواز- خرمشهر، خانواده بزرگ صنعت نفت و اینجانب را داغدار و در غم و اندوهی عمیق فرو برد. درگذشت این تلاشگرانِ زنده‌یاد را به خانواده‌های معزز داغدار و بازماندگان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، برای آنان، رحمت الهی و برای بازماندگان آن عزیزان، صبر و سلامت آرزومندم.

اینجانب از مسئولین مربوطه، پیگیری دقیق علت این حادثه و اتخاذ راهکارهایی برای جلوگیری از حوادث مشابه را خواستارم.»

پیام تسلیت علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز برای درگذشت شماری از کارکنان شاغل در تأسیسات میدان نفتی یادآوران به شرح زیر است:

«ضایعه درگذشت تعدادی از همکاران شریف و خدوم صنعت نفت در مناطق عملیاتی غرب کارون که طی حادثه دلخراش رانندگی به وقوع پیوست، موجب اندوه فراوان شد. اینجانب از طرف خود، هیئت مدیره و کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این ضایعه را که یادآور لزوم توجه بیشتر به مخاطرات شغلی در صنعت نفت و چالش‌های ایمنی حمل و نقل در کشور است، به مدیرعامل و کارکنان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و علی‌الخصوص خانواده محترم درگذشتگان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان آمرزش و مغفرت الهی، برای مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

کد خبر 450813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =