دوره آموزشی استفاده از مراکز تلفن سانترال روی دکل حفاری برگزار شد

دوره آموزشی مراکز تلفن سانترال مورد استفاده روی دستگاه حفاری برای کارکنان رادیومن دکل‌ها به همت اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

به‌ گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، نعمت‌الله بهرام‌نژاد کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش این شرکت در این باره توضیح داد: این دوره به پیشنهاد کارکنان رادیو من برای ۲۵۱ نفر همکاران در دستور کار قرار گرفت و به‌صورت برخط (آنلاین) به مدت یک ماه با بهره‌گیری از استادان مجرب مدیریت فناوری اطلاعات شاغل در اداره مخابرات شرکت اجرایی شد.

وی گفت: افراد شرکت‌کننده در این مدت در زمینه نصب و راه‌اندازی همه سانترال‌های موجود روی دستگاه‌های حفاری، کاهش پارازیت و نویز روی خطوط تلفن، سیم‌کشی مخابراتی خطوط بخش‌های مختلف دکل شامل رئیس دستگاه، کمپانی‌من، زمین‌شناس، گل‌شناس، سکوی حفاری، مخازن و مادلاگینگ آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

کارشناس برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی اداره آموزش شرکت ملی حفاری ایران افزود: ارتقای خطوط داخلی و شهری، ایجاد سیستم آیفون، ایجاد اپراتور اتوماتیک، صندوق صوتی و نصب کارت کالر آی‌دی به‌منظور ثبت شماره‌های ورودی، همچنین ایجاد سیستم پیجینگ، عیب‌یابی و رفع خرابی‌های مربوط به سانترال‌ها و شناسایی انواع کابل‌ مخابراتی و شبکه‌های رایانه‌ای و پورت‌های مختلف مخابراتی و شبکه‌ای از جمله موارد آموزشی در این دوره بود.

بهرام‌نژاد با قدردانی از زحمات حسین ابوالحسنی از کارکنان اداره مخابرات شرکت به‌عنوان استاد در این دوره، شناسایی و انجام عملیات‌ فنی روی تلفن‌های آنالوگ، دیجیتال، آی‌پی و سافت‌فون، آشنایی با برنامه‌ریزی از طریق رایانه، ارتباط با پرینتر به‌منظور گزارش‌گیری از تماس‌های ورودی و خروجی سانترال، ایجاد کنفرانس‌های سه تا پنج نفره از طریق تلفن رئیس دستگاه با همه خطوط سانترال روی دستگاه و... را از دیگر سرفصل‌هایی برشمرد که در این دوره آموزشی به آن پرداخته و مورد استقبال و رضایتمندی همکاران واقع شد.

کد خبر 451117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =