اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی گفت: باید از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه، (هشتم دی‌ماه) در آیین نخستین دوره صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود صنعت پتروشیمی و ذی‌نفعان با تاکید بر اهمیت و نقش تعالی در توسعه صنعت پتروشیمی اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود برای ارتقای جایگاه این صنعت ارزش‌آفرین استفاده کرد تا صنعت پتروشیمی به جایگاه واقعی خود در منطقه و بازارهای جهانی دست یابد.

وی افزود: با تکیه بر الگوی مدیریت بومی و نیروی انسانی کارآمد به‌عنوان سرمایه‌های سازمان می‌توان مسیر پیشرفت و توسعه را تداوم بخشید و نباید با نگاه تک‌بعدی به الگوهای وارداتی تکیه زد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه این صنعت امانت است و ما امانتدار آن هستیم، گفت: باید از صنعت پتروشیمی مراقبت و آن را برای آیندگان حفظ کرد.

حسن عباس‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و علی‌محمد بساق‌زاده، عضو هیئت مدیره و رئیس شورای سیاستگذاری جایزه تعالی صنعت پتروشیمی نیز در سخنانی به اقدام‌های انجام‌شده از سوی شرکت‌های پتروشیمی در مسیر تحقق جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشاره و از همکاری و مشارکت تمامی پتروشیمی‌ها قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم به رسم یادبود به شرکت‌های برتر در سه حوزه جهت‌گیری، اجرا و نتایج لوح سپاس اهدا شد. در حوزه جهت‌گیری: شرکت پتروشیمی شیراز، شرکت پمپیران و شرکت پتروشیمی تبریز به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند. در حوزه اجرا: شرکت پمپ ایران رتبه نخست، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رتبه دوم و پتروشیمی شیراز رتبه سوم را گرفت و رتبه‌های برتر در حوزه نتایج به ترتیب به شرکت پتروشیمی مارون، شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت پتروشیمی جم اختصاص یافت.

کد خبر 451126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =