لزوم استفاده از ظرفیت مدیران بومی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: امروز این ظرفیت ایجاد شده است تا از حضور مدیران بومی که به‌صورتی ملموس به مشکلات و چالش‌ها واقف هستند، استفاده شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت آبادان، جلیل سالاری امروز (پنجشنبه، نهم دی‌ماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، تصریح کرد: در آبادان اتفاق‌ها و پروژه‌های بسیاری به سرانجام رسیده است. طرح‌های توسعه و احداث خطوط انتقال در بندر صادراتی ماهشهر، واحد بنزین‌سازی و طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان و ... از جمله اقدام‌هایی است که به همت کارکنان به فعل رسید و با بهره‌گیری از تخصص و ظرفیت‌های آنها زمینه تکمیل زنجیره ارزش افزوده را فراهم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک مسئولان این پروژه‌های ناتمام با استفاده و بهره‌گیری از منابع و ظرفیت‌های قانونی به سرانجام برسند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه در دولت گذشته منابع مالی طرح پالایشگاه خوزستان مسدود شده بود، افزود: در دولت سیزدهم این رویکرد تغییر کرده و هدف‌گذاری شده است تا پیشرفت اقتصادی این استان در سال‌های آینده رقم خورد و به تعبیری از محرومیت دور شود.

سالاری با اشاره به حضور مستمر در اجرای مسئولیت‌های مختلف پالایشگاهی اظهار کرد: مدیرعامل پالایشگاه آبادان نیز باید همه ظرفیت‌ها و امکانات پالایشگاه آبادان را برای توسعه زیرساخت‌های شهری به‌کار گیرد تا وجود این ساختار عظیم اقتصادی در شهرستان نمود یابد.

وی ادامه داد: در چند دهه اخیر مدیر بومی در پالایشگاه آبادان منصوب نشده بود، امروز این ظرفیت ایجاد شده است تا از حضور مدیران بومی که به‌صورتی ملموس به مشکلات و چالش‌ها واقف هستند، استفاده شود. این رویه به تسریع در برطرف شدن عقب‌ماندگی در توسعه شهری و اجتماعی منجر خواهد شد.

کد خبر 451131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =