توسعه متوازن با رویکرد گسترش زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، رویکرد گسترش زنجیره ارزش را از مهم‌ترین سیاست‌های این شرکت خواند و بر توسعه متوازن صنعت پتروشیمی تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی به مناسبت «هشتم دی، روز صنعت پتروشیمی» از مجتمع پتروشیمی شیراز (مرودشت)، به‌عنوان نخستین مجتمع احداث‌شده در صنعت پتروشیمی بازدید و ضمن ابلاغ پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز صنعت پتروشیمی، بر بالندگی این صنعت ارزش‌آفرین تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری درباره تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، همچنین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید بیش از گذشته در توسعه صنعت پتروشیمی بر استفاده حداکثری از توان داخلی به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت و قابلیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بومی‌سازی تجهیزات و نیازهای راهبردی از جمله تولید کاتالیست‌ها توجه کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه مأموریت اصلی این شرکت، راهبری، هدایت و بسترسازی مناسب برای سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: از اولویت‌های مهم و راهبردی این شرکت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری توسعه متوازن صنعت پتروشیمی با توجه به رویکرد گسترش زنجیره ارزش است.

مروری بر فعالیت‌ها و اقدام‌های توسعه‌ای مجتمع پتروشیمی شیراز، ارائه و بررسی چالش‌ها و مسائل پیش رو از جمله موارد مطرح در بازدید یک‌روزه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجتمع پتروشیمی شیراز بود.

کد خبر 451139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =