تلاش اوجی برای گره‌گشایی از مشکلات کارکنان صنعت نفت ستودنی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تلاش وزیر نفت برای گره‌گشایی از مشکلات کارکنان صنعت نفت به‌ویژه بخش‌های عملیانی را ستودنی دانست.

سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت برای توسعه و آبادانی کشور بسیار تلاش می‌کنند، گفت: طرح سامان‌دهی کارکنان قرارداد مدت‌موقت صنعت نفت را به فال نیک می‌گیریم، باید اذعان کرد که کارکنان صنعت نفت، به‌ویژه در مناطق عملیاتی با سختی‌های بسیاری روبه‌رو هستند از این رو رسیدگی به وضع معیشتی آنها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون انرژی در چند ماه گذشته بازدیدهایی از مناطق عملیاتی صنعت نفت داشته و به‌طور عمیق در جریان مسائل و مشکلات صنعت نفت و کارکنان آن قرار گرفتند، افزود: همین مسئله سبب می‌شود در همکاری با وزارت نفت تلاش شود بخشی از کمبود اعتبارهای شرکت ملی نفت برای نگهداشت و توسعه در بودجه سنواتی و برنامه هفتم توسعه تامین شود، همچنین نگاه ویژه‌ای به کارکنان عملیاتی خواهیم داشت تا بتوان از مشکلات آنها گره‌گشایی کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت احیای دیپلماسی انرژی کشور تاکید کرد و گفت: احیای دیپلماسی انرژی در شرایط اقتصادی کنونی کشور امری ضروری است، اگر دیپلماسی انرژی کشور فعال شود راهکارهای بسیاری برای فروش نفت و فرآورده‌های نفتی پیدا می‌شود.

موسوی سوآپ گازی ایران، ترکمنستان و آذربایجان را نمونه بسیار خوبی برای احیای مراودات اقتصادی کشور در حوزه انرژی با کشورهای همسایه دانست و افزود: این سوآپ گازی سبب شده روابط ایران با ترکمنستان و آذربایجان ترمیم شود و البته نشان از نگاه مترقی دولت دارد، زیرا می‌خواهد با همسایگان خود ارتباط اقتصادی داشته باشد.

کد خبر 451296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =