۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
  • کد خبر: 451334
احداث ۱۸ زمین چمن مصنوعی در روستاهای فارس

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال در روستاهای استان فارس ۱۸ زمین چمن مصنوعی ساخت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز برای انجام تکالیف مسئولیت اجتماعی این شرکت، با اختصاص اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال با هدف خدمت به جامعه روستایی، توسعه و محرومیت‌زدایی و کمک به فعال شدن جوانان و نوجوانان با توجه به فقدان سرانه فضای ورزشی در ۱۸ روستای استان فارس، زمین چمن مصنوعی احداث و به سازمان ورزش و جوانان این استان به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار، تحویل داده است.

بالاده، دهنوچاهورز، اعراب قنبری، ریزآب بخش قطرونیه، فراشبند، علی آباد، قلعه بیابان، گلدشت، شهیدآباد، اعراب چگینی، حسین آباد، داراب، شهرک فجر، شهرک ولی عصر، مروارید، یردانجیر، بالاده، خواجه جمالی بخش آباده طشک و زینل آباد از جمله روستاهایی هستند که در آنها زمین چمن احداث شده است.

این زمین چمن‌های مصنوعی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز همسو با ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران، اجرای پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه، آب‌رسانی، برق‌رسانی، خدماتی و... را در مناطق نفت‌خیز و محروم کشور در دستور کار دارد.

این مدیریت در مدت حدود ۱۰۰ روز آغازین فعالیت دولت سیزدهم، ۱۵۵ پروژه مسئولیت اجتماعی را با تخصیص بیش از ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار در سطح ۱۳ استان اجرا و تکمیل کرده است.

کد خبر 451334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =