همکاری‌ مناطق ۹ عملیات انتقال گاز و خطوط لوله و مخابرات نفت شمال توسعه می‌یابد

سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز برای تقویت و توسعه همکاری‌های دوجانبه با سرپرست جدید خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال دیدار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محی‌الدین مفخمی، سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز در دیدار با محمدمهدی جامعی، سرپرست خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال با اشاره به اهمیت همکاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت، گفت: مسائل مربوط به شرایط جغرافیایی شمال کشور و هم‌مسیر بودن خطوط لوله نفت و گاز در بعضی از نقاط، زمینه‌ساز همکاری دو طرف برای خدمت به مردم در استان شمالی است.

سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز در ادامه به برگزاری مستمر این نشست‌ها برای توسعه و تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های فنی، عملیاتی، لجستیکی، آموزش و انتقال تجربه‌ها و به‌صورت ویژه در شرایط بحران تأکید و برای همکاری با شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال اعلام آمادگی حداکثری کرد.

سرپرست جدید خطوط لوله و مخابرات نفت شمال کشور، منطقه شمال را منطقه‌ای حساس دانست و با اعلام همکاری کامل درباره اهمیت روابط و فرصت‌های همکاری بین شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز خواستار ادامه روند همکاری‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم شد.

کد خبر 451347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =