رونمایی از طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان حراست صنعت نفت

رئیس سازمان حراست صنعت نفت از طرح‌ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان حراست صنعت نفت رونمایی کرد.

به گزارش شانا، در آیین گرامیداشت سالروز دومین سالگرد شهادت سردار دل‌های ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، که روز سه‌شنبه (۱۴ دی‌ماه) با حضور معاونان سازمان حراست، رؤسای حراست شرکت‌های اصلی و بلافصل و کارکنان سازمان حراست برگزار شد، عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت بر لزوم مهیا بودن فضای کشور برای اقدام‌های جدی به‌منظور فسادستیزی و تلاش برای صیانت از اموال ملت شریف ایران و صنعت نفت تأکید کرد و گفت: رویکرد فسادستیزی در دولت سیزدهم با تأکید وزیر نفت در جلسه رأی اعتماد و همچنین تأکید وزیر اطلاعات در معارفه رئیس سازمان حراست کل کشور مبنی بر اینکه حراست‌ها در خط مقدم مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی هستند، دنبال می‌شود.

وی همچنین یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی را حراست از منویات مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) است که  دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۰ به سران قوا ابلاغ شده بود، عنوان کرد.

گفتنی است عظیم شیراوند در جلسه رونمایی از طرح شهید سلیمانی از نگاه مثبت مقام عالی وزارت نفت نسبت به حراست صنعت نفت تقدیر کرد و خواستار همراهی مسئولان حراست در صنعت نفت به این منظور شد.

در پایان، مراسم مرثیه خوانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت‌گرامی پیامبر اکرم (ص) و شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد.

کد خبر 451480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =