آمادگی منطقه شاهرود برای سوخت‌رسانی در فصل سرما و شرایط اضطرار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از آمادگی کامل منطقه شاهرود برای سوخت‌رسانی در ماه‌های سرد پیش‌ رو خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی‌اکبر عرب‌عامری با اشاره به ذخیره‌سازی مطلوب سوخت برای ایام سرد سال گفت: با برنامه‌ریزی‌های‌ لازم و مطلوب برای سوخت‌رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل داریم.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جوی منطقه و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و آمادگی پیشین، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی همچنین تأمین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به‌ویژه در مناطق سرد و سخت‌گذر استان به‌طور مطلوب در حال اجراست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تأکید کرد: از ابتدای پاییز تاکنون، ۱۴۱ تن گاز مایع در بخش خانوار، نزدیک به ۲۰۹ تن گاز مایع در بخش غیرخانوار و حدود ۶ میلیون لیتر سوخت زمستانی (نفت سفید) در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و مصرف خانگی توزیع شده است که با توجه به کاهش دما و به تبع آن افزایش مصرف انرژی‌های گرمایی باید با استفاده از راهکارهای مناسب و صرفه‌جویی، نسل‌های آینده را نیز از این انرژی‌های خدادادی بهره‌مند سازیم.

عرب‌عامری با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به‌ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه، تصریح کرد: این شرکت تلاش می‌کند با انجام خدمات مناسب و به‌موقع به مردم، سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کند و همه تمهیدهای لازم برای تأمین، توزیع و ارسال سوخت مناطق مختلف در این استان اندیشیده شده است.

کد خبر 451562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =