قدردانی جمعی از نمایندگان مجلس از ایثارگران سلامت در صنعت نفت

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی با امضای بیانیه‌ای از ایثارگران فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش شانا، در متن این بیانیه که به امضای تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده آمده است: بار دیگر مردم شریف ایران اسلامی نظاره‌گر تلاش‌های ایثارگرانه و ازخودگذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران، همکاران خدمات سلامت، رؤسای بیمارستان‌ها، مدیران و معاونان و همه عزیزانی که تحت مدیریت عالی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در این شرایط دشوار، سختی‌ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده‌اند، هستند. این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی را که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند در خاطرات زنده می‌کند.

اینجانبان به نمایندگی از نمایندگان محترم خانه ملت، همچنین کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از همه عزیزان تقدیر و تشکر کرده و اطمینان داریم که ملت شریف ایران، بیماران و خانواده‌های معزز آنها، قدردان زحمات و تلاش‌های ایثارگرانه شما بوده و پاداش الهی نیز قطعاً شامل حال شما بزرگواران خواهد شد. سلامتی و موفقیت تمامی زحمتکشان عرصه درمان و نیز شفای کامل بیماران را از خداوند منان خواستاریم. والعاقبه للمتقین.

کد خبر 451630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =