سند راهبردی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی تشریح شد

نخستین نشست تشریح سند راهبردی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی به میزبانی شورای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نخستین نشست تشریح سند راهبردی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی با حضور مشاوران اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به میزبانی شورای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی برگزار شد.

علیرضا غفاری، دبیر شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس در این نشست به توضیحاتی مبنی بر دلیل ایجاد و وظیفه اصلی شورای راهبردی که همانا هماهنگی میان شرکت‌های پتروشیمی فعال در منطقه بوده، پرداخت.

علی ربانی، رئیس دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز طی پیام ویدیویی در این نشست، لزوم تدوین راهبردهای مسئولیت اجتماعی را تبیین کرد و در ادامه مشاوران دبیرخانه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح سند راهبرد تدوین‌شده اشاره کردند.

اعضای حاضر در نشست، متشکل از نمایندگان معرفی‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس جنوبی نیز با همراهی و مشارکت مؤثر خود، در ارتقای اثربخشی این نشست نقشی بسزا ایفا کردند.

کد خبر 451780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =