صادرات نفت ایران ۴۰ درصد افزایش یافته است

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ما رفع تحریم‌ها را عزت‌مندانه دنبال می‌کنیم، اعلام کرد که صادرات نفتی ایران به حدی افزایش یافته که ما دیگر نگران صادرات آن نیستیم، صادرات نفت در دولت سیزدهم ۴۰ درصد افزایش یافته و پول حاصل از صادرات نیز در حال بازگشت به کشور است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، سیدابراهیم رئیسی امروز (پنجشنبه، ۲۳ دی‌ماه) در حاشیه سفر استانی خود به هرمزگان در ارتباطی ویدیوکنفرانسی با دوازدهمین اجلاسیه علمای بلاد در قم، با بیان اینکه در کنار رفع تحریم‌ها، مسئله خنثی‌سازی تحریم و صادرات غیرنفتی نیز با جدیت از سوی دولت در حال انجام است، گفت: تورم نگرانی اصلی مردم است. طبق آمار بانک مرکزی تورم امروز کشور در ۷۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است، اما با وجود این سیر نزولی تورم در ایران آغاز شده و دولت برای تغییر شرایط در شرایط کاملاً ملموس و واقعی بسیار امیدوار است.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی‌های جدی کشور در عدالت اقتصادی، ادامه داد: در مسئله عدالت چیزی که مهم است اجرای عملی و میدانی عدالت است، به‌نحوی که مردم مزه شیرین آن را بچشند و سخن از عدالت از حد کتاب، شعار و شعر فراتر برود.

رئیس‌جمهوری بیان کرد: در مسئله اجرای عدالت همه مردم و مسئولان باید در کنار هم باشند و آمادگی‌های آن نیز شکل گرفته است. دولت سیزدهم در پی این است که عقب‌ماندگی‌های عدالت در کشور را جبران کند.

رئیسی یادآور شد: در آغاز دولت سیزدهم ذخایر کالاهای اساسی اطمینان‌بخش نبود، در حالی که امروز هیچ نگرانی از ذخایر کالاهای اساسی در کشور وجود ندارد.

کد خبر 451807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =