بازدید میدانی مدیرعامل نفت مرکزی از منطقه عملیاتی پارسیان

مدیرعامل نفت مرکزی ایران در بازدید میدانی، روند اجرای پروژه‌های احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز منطقه عملیاتی پارسیان را پایش کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، رامین حاتمی، با همراهی سید ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و هیئت همراه با هدف بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌های احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز هما و وراوی، همچنین مرکز تفکیک تابناک از منطقه عملیاتی پارسیان بازدید کرد.

وی ابتدا با حضور در محل احداث ایستگاه تقویت فشار گاز هما، وضع پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی و در ادامه از مرکز تفکیک خیرگو دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه با حضور در محل احداث ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی روند پیشرفت پروژه را از نزدیک پایش و پس از آن ضمن حضور در آیین افتتاح رسمی، کمپ اداری اقامتی این پروژه نشست مشترکی با مجریان پروژه برگزار کرد.

جمعی از مدیران و رؤسای اداره‌های شرکت‌های نفت مناطق مرکزی ایران وبهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این بازدید حضور داشتند.

منطقه عملیاتی پارسیان از مناطق پنج‌گانه عملیاتی شرکت بهره‎برداری‎ نفت و گاز زاگرس جنوبی با حجم تولید روزانه بیش از ۷۰ میلیون متر مکعب گاز در حوزه جغرافیایی شهرستان‌های مهر، خنج و لامرد قرار دارد.

کد خبر 452014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =