پایداری انتقال گاز در جزیره قشم با تلاش منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان تعمیرات و تعویض شیرهای بای پاس و بلودان ایستگاه‌های کیلومتر ۱۲ و ۲۲ خط ۱۶ اینچ روستای طولا در جزیره قشم با ۶۰۰ نفرساعت کار خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو گفت: برای تاب‌آوری شبکه انتقال گاز در جزیره قشم همچنین افزایش ظرفیت انتقال ایمن و پایدار گاز طبیعی، این عملیات به‌دلیل ایجاد نشتی و خرابی شیرهای کنارگذر و بلودان ایستگاه‌ها و امکان نداشتن بهره‌برداری عملیاتی از ایستگاه‌های کیلومتر ۱۲ و ۲۲ روی خط ۱۶ اینچ روستای طولا در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: انجام به‌موقع تعمیرات این خط سبب انتقال ایمن گاز و سهولت باز و بسته شدن شیرها در موارد اضطراری و شرایط بحران شده تا انتقال پایدار گاز به مصرف‌کنندگان صنعتی، خانگی و نیروگاهی بدون وقفه انجام شود.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با اشاره به انجام این عملیات در مدت سه روز با رعایت همه استانداردهای فنی و رعایت مسائل ایمنی، بیان کرد: تقاضاگذاری و تهیه شیرها، متریال مورد نیاز، انجام عملیات حفاری، ایمن‌سازی محوطه، آماده‌سازی محل برشکاری و جوشکاری و آزمون و تزریق گاز از جمله اقدام‌ها در این زمینه بوده است.

کد خبر 452038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =