۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر: 452067
بیستمین کنگره ملی خوردگی برگزار می‌شود

انجمن خوردگی ایران پس از برگزاری نوزدهمین کنگره ملی خوردگی ایران و نخستین هفته تخصصی خوردگی، در نظر دارد با همکاری دانشگاه صنعت نفت، بیستمین کنگره ملی خوردگی را در روزهای سوم تا پنجم اسفندماه با محور خوردگی، بازرسی فنی، ایمنی و مدیریت یکپارچه و با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش ایمنی برگزار کند.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، این انجمن به‌ همراه دانشگاه صنعت نفت و دانشکده مهندسی نفت آبادان (شهید تندگویان)، میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی استادان، دانشجویان، پژوهشگران و متخصصان مراکز علمی، تحقیقاتی، صنعتی و تجاری و زمینه‌ساز همکاری سازنده، اشتراک دانش و تجربیات و ارتقای سطح علمی کشور در علم خوردگی خواهد بود.

برنامه‌ریزی شده است در این کنگره سخنرانی‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و ارائه مقالات به‌صورت غیرحضوری و نمایشگاه جانبی (خوردگی ١۴٠٠) به‌منظور امضای قراردادهای اجرایی به‌صورت حضوری برگزار شود.

همچنین بنا است از برترین‌های این کنگره قدردانی شود و مقالات برتر نیز در نشریه علمی ـ پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی چاپ می‌شوند.

زمان ارسال مقالات تا ٣٠ دی‌ماه و اعلام نتایج؛ ١٠ بهمن ماه ١۴٠٠ تعیین شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی انجمن خوردگی ایران به نشانی «http://ica.ir» مراجعه کنند.

غلامرضا پاکدل و هادی ابراهیم فتح‌آبادی از رؤسای ارشد مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی، مدعوین بخش ارائه نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های تخصصی هستند که در زمینه مدیریت راهبردی و یکپارچه خوردگی فلزات و بازرسی فنی مطالبی را ارائه می‌کنند.

کد خبر 452067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =