عملکرد مثبت نفت و گاز مارون در صیانت از هوای پاک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون عملکرد این شرکت را در صیانت از هوای پاک مثبت ارزیابی کرد و گفت: ۸ هزار اصله نهال برای شهرهای رامشیر و رامهرمز علاوه بر بخش‌های غیزانیه و مشراگه تأمین شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، حمید کاویان با اشاره به اینکه این شرکت از پارسال تاکنون بیش از ۲۰ هزار اصله نهال را به مناطق همجوار تأسیسات اهدا کرد، افزود: تأمین نهال و درختکاری از مهم‌ترین اقدام‌های ما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است و خوشبختانه موفق شدیم به مناسبت هفته ملی هوای پاک ۸ هزار اصله نهال دیگر را نیز به مردم این مناطق تقدیم کنیم.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین و تأثیرگذارترین  اقدام اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون اجرای طرح جمع‌آوری گازهای مشعل بود که تاکنون سبب جمع‌آوری بیش از ۹۰ درصد آنها شده است و تا سه سال آینده، گازسوزی در گستره شرکت نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون تصریح کرد: امسال پایش و اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیستی در بخش هوا (اگزاست توربین‌ها، پیش گرمکن‌ها و غیره) از سوی آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست استان خوزستان انجام شد که با توجه به اقدام‌های پیشگیرانه شرکت در این حوزه، نتایج آزمایش‌ها مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی شد.

کاویان بهسازی ناوگان خودرویی برای به‌ حداقل رساندن آلاینده‌های هوا را نیز اقدامی خوب دانست و  گفت: با انجام معاینات فنی منظم خودروها (هر ۳۰ هزار کیلومتر)، استفاده از خودروهای مدل بالا دارای سیستم کاتالیزور و افزودن تعدادی خودرو پیکاپ جدید به ناوگان ترابری شرکت، میزان آلاینده‌های خودرویی نیز به‌صورت قابل‌توجهی کاهش یافت.

کد خبر 452158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =