روزهای پر بارش کردستان بدون مشکل توزیع سوخت سپری شد

رئیس انبار نفت سنندج با بیان اینکه روزهای پر بارش کردستان بدون مشکل توزیع سوخت سپری شد، گفت: توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی پیش از آغاز بارش‌های اخیر، از وقوع بحران جلوگیری کرد.

هیمن جانبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی شانا به کردستان با اشاره به ظرفیت ۸۲ میلیون لیتری انبار نفت سنندج اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده توانسته‌ایم ۸۲ جایگاه سطح استان و روستاهای سخت‌گذر را در روزهای سخت زمستان که دمای هوا به منفی ۲۰ تا ۲۵ درجه رسیده است، پوشش دهیم و سوخت‌رسانی به‌خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده که دمای هوا پایین‌تر خواهد رفت روند سوخت‌رسانی ادامه دارد، درباره سوخت‌رسانی به شهرستان‌های سخت‌گذر توضیح داد: چهار شهرستان استان کردستان سخت‌گذر هستند که در بین آنها، مریوان، کامیاران و دیوان‌دره جزو شهرهای سرد کشور هم هستند. سوخت‌رسانی به این شهرها با کمک راننده‌هایی که شجاعانه ایثار کردند، انجام شده  و جایگاهی در این روزها مشکل ندارند.

رئیس انبار نفت سنندج درباره مصرف سوخت و فرآورده‌های نفتی در روزهای سردی که پشت سر گذاشته شد، گفت: با توجه به مصرف نفت‌سفید در روستاهایی که گازرسانی به آنها انجام نشده است، افزایش مصرف نفت‌سفید داشتیم که با ذخیره‌سازی، مشکلی در این مورد پیش نیامد.

جانبیری درباره نحوه سوخت‌رسانی به مناطق بدون گاز هم با یادآوری اینکه حدود ۲۰ تا ۲۵ هزار خانوار ساکن در برخی روستاهای کردستان از نعمت گاز بی‌بهره هستند، گفت: بر همین اساس هر ساله از فصل پاییز با تدابیر رؤسای نواحی، ذخیره‌سازی برای فصل زمستان انجام می‌شود، بر همین اساس، پیش از آغاز بارش‌ها توزیع نفت‌سفید در بین فروشندگان روستایی انجام شد و توانستیم روزهای سخت را بدون مشکل سپری کنیم.

کد خبر 452172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =