تأکید دولت بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از میدان‌های مشترک

مدیرعامل گروه پتروپارس در بازدید از طرح‌های توسعه میدان آزادگان‌جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی این میدان گفت: تأکید دولت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از میدان‌های مشترک نفت و گاز است.

به گزارش شانا به نقل از گروه پتروپارس، سید شمس‌الدین موسوی در جریان بازدید دیروز ( ۳۰ دی‌ماه) با بیان اینکه توسعه میدان آزادگان‌جنوبی و احداث واحد فرآورش مرکزی (CTEP) برای کشور بسیار مهم است، اظهار کرد: با وجود آنکه این دو طرح در قالب دو قرارداد مجزا در گروه پتروپارس در حال انجام است، اما هر دو طرح برای نتیجه‌بخش بودن باید طی یک زمان‌بندی مشخص به نتیجه برسند.

وی با اشاره به تأخیر به‌وجود آمده در اجرای این دو طرح بیان کرد: زحمات زیادی برای به اجرا رساندن این طرح‌ها با وجود محدودیت‌ها کشیده شده است که جای تقدیر و تشکر دارد، اما در مجموع دو طرح مذکور دارای تأخیر زیادی هستند و باید برای تسریع اجرای آنها از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس با ابراز امیدواری برای تسریع در انجام پروژه‌های مذکور ادامه داد: خوشبختانه آنچه که در این بازدید و گفت‌وگو با همکاران هر دو پروژه همچنین پیمانکاران فعال مشهود بود، روحیه همدلی و همنوایی آنها برای اجرای هرچه بهتر و هرچه سریع‌تر این طرح‌ها است.

موسوی با بیان اینکه محدودیت‌ها و موانع همیشه وجود دارند، گفت: اعتقاد دارم که این محدودیت‌ها با نوآوری، هم‌فکری و هم‌اندیشی با نخبگان و خبرگان برطرف می‌شوند و برای حل مشکلات با بهترین شیوه، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی شناسایی موانع و مسائل موجود در کار را نخستین و مهم‌ترین گام در رفع آنها دانست و بیان کرد: سعی می‌کنیم آن بخش از موانعی را که مربوط به پتروپارس است با ظرفیت‌های داخل شرکت برطرف کنیم و برای رفع مسائل مربوط به پیمانکاران نیز با تعامل و در عین حال نظارت جدی و مستمر بر عملکرد آنها اقدام کنیم.

مدیرعامل گروه پتروپارس در مورد ضرورت ارتباط تمامی سطوح تسری یابد، چراکه در امور پیچیده و مسائل سنگین استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حل و فصل و رفع موانع عقلانی و ضروری است، به همین دلیل برگزاری نشست‌های مستمر در سطوح کارشناسی و مدیریتی برای تبیین مشکلات و رفع آنها، با کلیه طرفین پروژه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

کد خبر 452173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =