اقدام‌های وزارت نفت در بخش صادرات و فروش نفت ستودنی است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش وزارت نفت برای فروش و صادرات نفت، همچنین تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی ستودنی است.

به گزارش شانا، محمدرضا رضایی‌کوچی، ضمن تشکر از وزیر نفت برای همکاری در زمینه تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران پروژه‌های عمرانی گفت: خوشبختانه شاهدیم وزارت نفت، برای تهاتر نفت به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی و پرداخت بدهی پیمانکاران، همکاری بسیار خوبی داشته و در کنار صادرات و فروش نفت، با دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران بزرگ کشور برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیز نفت تهاتر کرده که مطلوب و ستودنی است.

وی افزود: موضوع تهاتر نفت با بدهی پروژه‌های عمرانی در قانون بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده، همچنین دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ نیز به موضوع تأمین منابع مالی پروژه‌ها با تهاتر نفت، توجه داشته است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به همکاری وزارت نفت برای تحویل قیر به دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه امسال وزارت نفت مکلف بود مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان مواد اولیه قیر (وکیوم باتوم) نفت خام را برای اجرای پروژه‌های راهسازی و عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد، این رقم در بودجه سال ۱۴۰۱ به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است که در تکمیل پروژه‌های عمرانی نقش مؤثری خواهد داشت.

کد خبر 452365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =