آیین اهدای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران به بانوان منتخب صنعت نفت برگزار شد

آیین اهدای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران به بانوان صنعت نفت با حضور زینب قیصری مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش شانا، آیین اهدای گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران به بانوان منتخب صنعت نفت با عنوان دوره «آموزش و توسعه مهارت‌های رهبری و مدیریت» در سالن ساختمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور زینب قیصری، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، مشاوران بانوان در شرکت‌های اصلی برگزار شد.

در این آیین به ۳۹ نفر از نفرات منتخب که موفق به قبولی در این دوره شده بودند گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران اهدا شد.

زینب‌ قیصری، مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در این آیین گفت: این دوره کار ارزشمندی است که با پیگیری دفتر مشاورت زنان و خانواده وزارت نفت و به‌منظور آماده‌سازی و ایجاد زمینه لازم برای ورود زنان توانمند به حلقه مدیران وزارت برگزار شده است.

وی افزود: انتظار داریم تخصصی که حاصل شده منشأ اثر باشد و توسط مدیران عامل شرکت‌های اصلی و تابع به‌کار گرفته شود و از ظرفیت بانوان در مناصب مدیریتی استفاده بهینه شود، هرچند به‌کارگیری دانش کسب‌شده توسط خود شما نیز برای اعتلای صنعت بسیار مهم است.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده، مشاوران بانوان در شرکت‌های اصلی اظهار کرد: ما در ادامه مسیر برنامه‌های مختلفی برای توانمندسازی بانوان و به‌منظور افزایش سهم زنان مدیر در صنعت و حضور مؤثرشان در جایگاه‌های تخصصی خواهیم داشت.

کد خبر 452758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =