۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
  • کد خبر: 452819
تزریق گاز به یک واحد پالایشگاهی در قشم

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از اتصال نهایی و تزریق گاز انشعاب جدید از خط لوله ۱۶ اینچ نیروگاه قشم مولد به یک واحد پالایشگاهی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو در این باره گفت: اتصال نهایی و تزریق گاز انشعاب جدید از خط لوله ۱۶ اینچ نیروگاه قشم مولد، به درخواست واحد پالایشگاهی برای اتصال به شبکه انتقال گاز و تأمین سوخت پاک و انرژی مورد نیاز این واحد صنعتی انجام شد.

وی هدف از انجام این عملیات را توسعه و گسترش فعالیت‌های صنعت نفت و گاز در جزیره قشم با تزریق گاز طبیعی به این واحد صنعتی اعلام و اظهار کرد: این اقدام برای اتصال این واحد پالایشگاهی به شبکه سراسری خطوط لوله انتقال گاز کشور و راه‌اندازی پایشگاه انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: این عملیات پس از بررسی‌های مهندسی در فرآیند طراحی پروژه و هماهنگی و دریافت مجوزهای لازم به‌منظور اتصال انشعاب به شبکه با انجام اتصال (تاین) خط در سه روز کاری و با ۴۲۴ نفرساعت و رعایت نکات ایمنی و همکاری واحدهای عملیاتی و پشتیبانی با سرعت عمل بالای گروه تعمیراتی منطقه برای تزریق گاز به این پالایشگاه پایان یافت.

کد خبر 452819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =