تأکید معاون وزیر نفت بر ترویج فرهنگ  قرآنی در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر لزوم گسترش فرهنگ قرآن میان کارکنان این صنعت تأکید کرد و گفت: برای ترویج و گسترش قرآن آماده حمایت هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی چهارشنبه (۱۳ بهمن‌ماه) در آیین اختتامیه مسابقه‌های قرآنی کارکنان صنعت پتروشیمی با گرامیداشت یوم‌الله دهه‌ فجر اظهارکرد: در تمام بخش‌های این صنعت‌، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای فعالیت کانون‌های قرآنی وجود دارد و مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی می‌توانند فرهنگ قرآنی را به نحوی شایسته ترویج کنند.

وی افزود: انس و همه‌گیری قرآن سبب می‌شود تا کانون‌های خانواده تقویت شود و در این مسیر از همه فعالان صنعت درخواست دارم تا توجه به قرآن را  جدی بگیرند و در جهت گسترش آن با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی در تمام ابعاد تلاش کنند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با بیان اینکه شورای اقامه نماز برای ترویج قرآن در این صنعت  باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کند، گفت: برای ترویج و گسترش قرآن آماده حمایت هستیم.

شاهمیرزایی تصریح کرد: تشویق فرزندان کارکنان به انس با قرآن می‌تواند مسیر درست و صحیح زندگی را به نسل جوان کشور نشان دهد و آشنا شدن هرچه بیشتر با مفاهیم و تعالیم قرآن کریم سبب خواهد شد تا  کشورمان دارای جوانانی متعهد و آشنا با قرآن باشد.

کد خبر 452838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =