موافقت مجلس با پرداخت هزینه خرید وسایل حفاظتی خارک در سال ۶۱

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پرداخت هزینه خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک در سال ۶۱ مشروط به تایید هیئت مربوطه موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی با ماده واحده لایحه‌ پرداخت هزینه خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک در سال ۶۱، موافقت کردند.

متن این ماده واحده به شرح زیر است:

به وزارت نفت اجازه داده می‌شود مبلغ چهار میلیارد ریال اعتبار (هزینه‌های ناشی از جنگ تحمیلی) قانون بودجه سال ۱۳۶۱ کل کشور را که برای خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک در اختیار وزارتخانه یاد شده قرار گرفته بود و به علت شرایط خاص زمان جنگ امکان تهیه اسناد و مدارک انجام هزینه میسر نبود با بررسی و تأیید هیئتی مرکب از دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های برنامه، بودجه و محاسبات و اقتصادی به‌عنوان ناظر و نمایندگان وزارتخانه‌های نفت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور اقتصادی و دارایی و دیوان محاسبات کشور به هزینه قطعی منظور کند.

علیرضا سلیمی، نماینده محلات در مجلس در جریان این طرح گفت: مجلس می‌تواند در همه امور ورود کند، با توجه به هزینه ۴۵ میلیون دلاری در سال ۶۱ و نبود اسناد آن به‌منظور نظارت بهتر مجلس پیشنهاد دارم ۲ نفر از نمایندگان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و کمیسیون اقتصادی در هیئت بررسی هزینه‌های انجام شده حضور داشته باشند.

کد خبر 452897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =