افزایش مطلوب بومی‌سازی در صنعت پتروشیمی ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای شرکت‌های سازنده تجهیزات و کالاهای راهبردی در نمایشگاه ایران‌پلاست نشان از این دارد که بومی‌سازی در صنعت پتروشیمی روزبه‌روز در حال افزایش است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علیرضا سلیمی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با بیان اینکه با توجه به ظرفیت کشور، هدف‌گذاری تولید ۲۰۰ میلیون تنی تا پایان برنامه هشتم توسعه قابل دسترسی است، گفت: خوشبختانه طی ۴۳ سال گذشته همواره شاهد رشد و پیشرفت کمی و کیفی در صنعت پتروشیمی کشور بوده‌ایم.

وی به عمق دستاوردهای به نمایش گذاشته شده در غرفه‌های پانزدهین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست اشاره کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های توانمند زیادی حضور دارند که این امر حکایت از پختگی صنعت پتروشیمی طی سال‌های اخیر است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را فرصتی مناسب برای عرضه توانمندی و محصولات شرکت‌های داخلی به دنیا ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از نمایشگاه ایران‌پلاست تلاش می‌کنیم به دغدغه‌های تولیدکنندگان و زحمتکشان این صنعت گوش دهیم تا در فرصتی مناسب در مجلس شورای اسلامی بتوانیم باری از دوش این عزیزان برداریم.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 453098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =