توافق‌های صنایع پتروشیمی ایران و اقلیم کردستان به‌زودی نهایی می‌شود

رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق گفت: مذاکرات اولیه برای همکاری با صنایع پتروشیمی ایران در نمایشگاه ایران پلاست انجام شده است که پس از مذاکرات تکمیلی نهایی می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، شیخ‌مصطفی عبداله، رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان به همراه هیئتی از ٤٠ بازرگان در حاشیه نشست‌های تجاری B2B با تولیدکنندگان ایرانی، نمایشگاه ایران پلاست را سودمند اعلام کرد و گفت: از پنج دوره گذشته نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم و میزان استقبال تجار برای حضور در نمایشگاه قابل توجه بوده است، به‌طوری‌که در سال نخست تنها ١٠ تاجر ما را همراهی کردند اما میزان سودمندی این نمایشگاه به‌حدی بوده است که در این دوره متقاضیان زیادی برای بازدید اعلام آمادگی کردند.

وی حوزه فعالیت این هیئت اقتصادی را حوزه پلاستیک و پلیمر اعلام کرد و افزود: این هیئت متشکل از ٢٢ تاجر از سلیمانیه، هفت تاجر از حلبچه، هشت بازرگان از کرکوک و سه بازرگان از گرمیانج هستند که عمده آنها تولیدکنندگان محصولات تکمیلی و تجار و بازرگانان حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر هستند.

رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم تصریح کرد: مجوز همکاری از طریق اتحادیه صادر شده است و مذاکرات اولیه در نمایشگاه انجام و پس از برقراری ارتباط مذاکرات تکمیلی در محل کارخانه یا دفتر تولیدکننده ایرانی نهایی می‌شود. میزان علاقمندی تجار نشان می‌دهد که توافق‌های مثبتی در این نمایشگاه شکل گرفته است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

کد خبر 453253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =