استفاده شرکت ملی حفاری از  کارگروه تخصصی برای توسعه تعامل با سازندگان داخلی

شرکت ملی حفاری ایران در جهت هم‌افزایی و شناخت جامع از ظرفیت‌ها و توانایی‌های شرکت‌های سازنده حاضر در نمایشگاه صنعت نفت اهواز از کارگروه تخصصی استفاده کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، ایده تشکیل این کارگروه در پی بازدید حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از غرفه‌های نمایشگاه و محدودیت ساعت کاری شکل گرفت.

محمد دانشی که از سوی مدیرعامل مسئولیت این کارگروه را برعهده داشت، گفت: وظیفه نخست کارگروه بررسی این موضوع بود که آیا شرکت‌ها پیش از این با شرکت ملی حفاری ایران همکاری داشتند و دارند و اگر بوده چه روندی داشته است.

وی با بیان اینکه دومین وظیفه کارگروه این بود که بررسی شود آیا توانمندی در شرکت‌ها وجود داشته و دارد که شرکت ملی حفاری ایران از آن مطلع نبوده و یا استفاده نکرده است، افزود: در این ارتباط اعضای کارگروه به دو بخش تقسیم و در مدت چهار روز فعالیت نمایشگاه به طور پیوسته به تک تک غرفه‌های مرتبط با صنعت حفاری  مراجعه و مذاکراتی انجام شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در مواردی مشکلاتی در ارتباطات به‌وجود آمده بود و یا اینکه برخی از شرکت‌ها اطلاع دقیقی از روند معرفی خود به شرکت ملی حفاری نداشتند که با توضیح اعضای کارگروه که از نمایندگان مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا، امور مهندسی، خدمات فنی و مجموعه ابزار در گردش هستند در هر کدام از موارد اگر چالشی وجود داشت، بررسی و طرفین توجیه شدند.

دانشی گفت: در نهایت این نتیجه حاصل شد که هر کدام از شرکت‌هایی که توانمندی جدیدی داشته‌اند بعد از نمایشگاه با مدیریت شرکت مکاتبه تا به صورت ویژه پیگیری به عمل آید.

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز ۱۷ بهمن‌ماه امسال آغاز به‌کار کرد و ۲۰ بهمن‌ماه به کار خود پایان داد.

کد خبر 453257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =