پیام وزیر نفت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وزیر نفت در پیامی با تبریک چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند.

به گزارش شانا، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«۲۲ بهمن‌ماه، یکی از مهم‌ترین نقاط عطف تاریخ سرزمین ایران است. روزی که نهضت پرشور مردم، با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست و طرحی نو در انداخت تا عزت، آزادی و افتخار استقلال را در سایه جمهوری اسلامی از آرمان به واقعیت بدل کند.

کارکنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر صنعت نفت، از آغازین روزهای حرکت ملت ایران، همراه و همپای همه مردم سهم بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند و همان‌گونه که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فرمودند: «... آنها بودند که به‌واسطه اعتصاب خود و قطع نفت، نهضت را به پیروزی رساندند...».

در ۴۳ سال گذشته، چه در عرصه‌های جهاد و حماسه جنگ تحمیلی، چه در سال‌های دشوار بازسازی و چه در این روزها که توسعه، نوسازی و خودکفایی محور سیاست‌های صنعت نفت است، همت بلند شما همکاران شریف، در کنار خودباوری، توانمندی و تجربه گرانقدرتان، رکن اصلی همه موفقیت‌های عظیم و دستاوردهای بزرگی بود که امروز مایه افتخار ملت ایران است.

در آستانه چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله بیست‌ودوم بهمن به تک‌تک زنان و مردان سربلند و افتخارآفرین صنعت نفت، پیمان می‌بندیم که در راه حفظ آرمان‌های امام و شهدای انقلاب، عظمت ایران اسلامی، رفاه و آسایش مردم، لحظه‌ای از پا ننشینیم و در زیر لوای هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب، همه توش و توان خود را در راه رقم زدن روزهایی روشن‌تر و پرافتخارتر به‌کار بگیریم.»

کد خبر 453268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =