۳ جایگاه سوخت در منطقه خراسان رضوی گشایش یافت

سه جایگاه عرضه سوخت هم‌زمان با ایام چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی در منطقه خراسان رضوی به‌ بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا، جایگاه عرضه سوخت آل‌مراد در محور مشهد به نیشابور با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی و هاجر چنارانی، نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی و نیز فرماندار زبرخان و مقام‌های استانی و علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گشایش یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در این آیین گفت: با توجه به نقش جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی در خدمت‌رسانی مطللوب به مردم و کاهش ترافیک جایگاه‌ها و صرفه‌جویی سوخت و با توجه به اشتغال‌زایی جایگاه‌های عرضه سوخت و احداث جایگاه‌ها در کلان‌شهر مشهد و شهرستان‌های تابع در اولویت اقدام‌ها قرار گرفته است، به‌طوری که موافقت اصولی احداث ۴۶ جایگاه اعم از سی‌ان‌جی و فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه خراسان رضوی صادر شده است.

اصغری افزود: ضمن بهره‌برداری از سه جایگاه در دهه مبارک فجر در شهرستان‌های مشهد، سرخس و زبرخان، سه جایگاه دیگر نیز تا پایان سال به چرخه خدمت‌رسانی اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور زائران و مسافران در استان به‌ویژه مشهد مقدس افزایش جایگاه‌ها به منظور افزایش رفاه عمومی و کاهش ترافیک در اولویت منطقه قرار دارد.

اصغری اظهار کرد: ۴۶ جایگاه در منطقه در حال احداث بوده  است که با راه‌اندازی این جایگاه‌ها حداقل ۴۵۰ نفر به‌طور مستقیم به‌کار اشتغال خواهند داشت.

 خبرنگار: سامان گودرزی

کد خبر 453269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =