۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر: 453302
جهش تولید در محصولات جانبی پالایشگاه ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش قابل توجه تولید محصولات جانبی این شرکت در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

به گزارش شانا، روح‌الله نوریان گفت: این شرکت ضمن توجه به پایداری تولید توانسته است برای دومین سال پیاپی در زمینه افزایش تولید محصولات جانبی خود گام‌های مؤثری بردارد.

وی به افزایش ۳۲۹ درصدی تولید گاز اتان در ۱۰ ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: شرکت پالایش گاز ایلام همسو با توجه به تأمین پایدار خوراک صنایع پایین‌دستی تلاش خود را در زمینه تولید این محصول دوچندان کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام همچنین از افزایش ۶ درصدی تولید گوگرد در این واحد صنعتی خبر داد و تصریح کرد: گوگرد تولیدی این پالایشگاه از خالص‌ترین گوگردهای تولیدی در سطح کشور است که عمده مصرف آن در صنایع داخلی است.

نوریان تأکید کرد: در ۱۰ ماه امسال تولید گاز مایع خام نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲۲ درصد رشد داشته که این محصول نیز به‌عنوان خوراک مصرفی در اختیار شرکت پتروشیمی ایلام قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این واحد صنعتی تنها پالایشگاه گاز در غرب کشور است و وجود آن اهمیت زیادی برای صنایع پایین‌دستی دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیون و ۸۹ هزار و ۲۱۸ بشکه میعانات گازی تولید و برای مصرف در واحد الفین پتروشیمی ایلام ارسال شده است.

کد خبر 453302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =