تبریک دبیرکل اوپک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در پیامی به وزیر نفت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: ایران همچنان به نقش خود به‌عنوان یک متحد قدرتمند ادامه می‌دهد و تجربه‌ها و رهنمودهای صحیح را برای گفت‌وگوهای ما به ارمغان می‌آورد.

به گزارش شانا، متن پیام محمد سانوسی بارکیندو به جواد اوجی به شرح زیر است:

«به نمایندگی از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، سبب افتخار و سربلندی اینجانب است که به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران که ۲۲ بهمن یا ۱۱ فوریه جشن گرفته می‌شود،  بهترین آرزوهای خود را به جنابعالی، دولت و ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران تقدیم کنم.

جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یکی از اعضای بنیان‌گذار اوپک، همچنان از طریق راهنمایی‌های هوشمندانه و تجربیات دقیق خود به نقش‌آفرینی کلیدی در سازمان ادامه می‌دهد. برخی از بهترین استعدادها و شناخته‌شده‌ترین کارشناسانی که طی بیش از ۶۰ سال گذشته، تاریخ اوپک و در سطح وسیع‌تر تاریخ صنعت نفت را شکل داده‌اند، برآمده از کشور شما هستند.

از زمان تأسیس سازمان با اعتبار ما، جمهوری اسلامی ایران مصمم به ارتقای گفت‌وگو و همکاری از جمله از طریق بیانیه همکاری (DoC)، به‌عنوان یک دستاورد واقعاً برجسته از سوی  کشورهای عضو اوپک و متحدان بوده است. جمهوری اسلامی ایران همچنان به نقش خود به عنوان یک متحد قدرتمند ادامه می‌دهد و تجربه‌ها و رهنمودهای صحیح را برای گفت‌وگوهای ما به ارمغان می‌آورد.

 ما مشتاقانه در انتظار یک سال کار گروهی متعهدانه دیگر مبتنی بر تلاش متقابل خود برای حفظ تعادل بازار و به نوبه خود، حمایت از جهان برای نجات از همه‌گیری کرونا هستیم.

دانشجویان و کارمندان متعهد صنعت نفت و گاز در کشور شما، منشأ پیشرفت‌های فناورانه چشمگیری شده‌اند و همچنان الهام‌بخش هستند. شما در رویارویی با شرایط سخت همچنان از خود استقامت و پایداری نشان داده‌اید.

اینجانب اطمینان دارم که با همدیگر، بر اساس ارزش‌های مشترکمان، به‌ سوی عصری از رشد و شکوفایی پیش می‌رویم؛ عصری که هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف‌کنندگان مفید خواهد بود.

اجازه دهید در پایان به مناسبت گرامیداشت این روز خاص به دولت و ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران تبریک بگویم. برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی در سال پیش‌رو را دارم.»

کد خبر 453391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =