گشایش ۳ جایگاه عرضه سوخت در خراسان جنوبی و سمنان

هم‌زمان با روزهای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نخستین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در مناطق خراسان جنوبی و دو جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه سمنان راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، نخستین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

قربانعلی مردانی، مدیر منطقه خراسان جنوبی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این باره گفت: هم‌زمان با ۲۲ بهمن‌ماه بهره‌برداری از نخستین جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان نهبندان این استان به‌صورت آزمایشی آغاز شد.

وی افزود: این جایگاه‌ با یک دستگاه کمپرسور به ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در ساعت و توان سوخت‌رسانی به ۶ خودرو به‌صورت هم‌زمان، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با استفاده از تجهیزات دولتی که توسط شرکت ملی پخش به‌صورت امانی در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفت، راه‌اندازی شد.

مدیر منطقه خراسان جنوبی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: با راه‌اندازی جایگاه یادشده امکان اشتغال‌زایی برای حداقل ۶ نفر به‌صورت مستقیم ایجاد شده و تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در این استان نیز به ۲۵ باب رسید.

افتتاح ۲ جایگاه جدید سوخت‌رسانی در منطقه سمنان

رضاعلی نیک‌نظر، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز از گشایش هشتادویکمین محل عرضه سوخت به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان خبر داد.

وی با اشاره به گشایش دو جایگاه به نام‌های «مجتمع فطرس» و «مجتمع جعفری» در ناحیه مرکزی گفت: «مجتمع فطرس» در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع که سه هزار مترمربع آن مخصوص جایگاه است، در این ایام به بهره‌برداری رسید.

سرپرست پخش منطقه شاهرود تأکید کرد: این جایگاه واقع در مسیر شاهرود به میامی در خدمت‌رسانی مطلوب به هم‌استانی‌های عزیز نقشی بسزا ایفا می‌کند.

نیک‌نظر بیان کرد: این جایگاه دارای دو سکوی بنزین و چهار تلمبه دونازله ویژه بنزین (در جمع هشت نازل) و دارای سه تلمبه دونازله ویژه نفت‌گاز (در مجموع ۶ نازل) است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع افتتاح شد که ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع آن مخصوص جایگاه است، تأکید کرد: این جایگاه دارای دو سکوی بنزین و چهار تلمبه دونازله ویژه بنزین (در جمع هشت نازل) و سه تلمبه دونازله ویژه نفت‌گاز (در جمع ۶ نازل)، همچنین یک عدد تلمبه دونازله خرده‌فروشی در مسیر سبزوار به میامی واقع شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ابراز امیدواری کرد: با افتتاح این دو مجتمع خدماتی و رفاهی همچون گذشته خدمت‌رسانی به مسافران مسیر تهران - مشهد، به‌ویژه زائران حرم مطهر رضوی به‌نحو مطلوب‌تری انجام شود.

کد خبر 453426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =