سیصدوچهل‌وهفتمین جایگاه سوخت آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری سیصدوچهل‌وهفتمین جایگاه عرضه سوخت (سی‌ان‌جی) در منطقه هم‌زمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با بیان اینکه افزایش جایگاه‌های عرضه سوخت به‌ویژه بخش سی‌ان‌جی در این منطقه مطلوب است، گفت: با پیگیری مستمر مسئولان منطقه و تعامل بخش خصوصی، سیصدوچهل‌وهفتمین جایگاه عرضه سوخت استان افتتاح شد و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی افزود: با راه‌اندازی بخش سی‌ان‌جی جایگاه عرضه سوخت «بیضایی»، هشتادویکمین جایگاه عرضه گاز طبیعی ناحیه مرکزی در شهرستان ایلخچی با همه ظرفیت آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مردم شریف است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش استفاده از سوخت پاک در رشد و توسعه اقتصادی و کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز افزود: بخش سی‌ان‌جی این جایگاه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع احداث شده و دارای دو سکو و دو دیسپنسر با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب بر ساعت است.

روح‌الهی به رعایت استانداردهای لازم برای بهره‌برداری از این جایگاه اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این جایگاه، افزون بر ارائه خدمات سوخت‌رسانی برای چهار نفر نیز به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

وی یادآور شد: با احتساب این جایگاه، هم‌اکنون ۱۷۴ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در سطح استان بی‌وقفه فعال است و با پایش مستمر عملکرد جایگاه‌ها از لحاظ کمّی و کیفی توسط کارشناسان منطقه، تأمین سوخت موردنیاز شهروندان عزیز بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

کد خبر 453532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =