جابه‌جایی رکورد مشارکت در بزرگ‌ترین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

برگزارکننده سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با اشاره به ثبت بالاترین رکورد مشارکت در تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و پتروپالایشگاهی کشور، از ثبت‌نام و مشارکت ۳۲۰ شرکت دانش‌بنیان، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، بانک‌ها، مؤسسه‌های مالی و پارک‌های علمی و فناوری خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آریا حمیدیان با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰ شرکت دانش‌بنیان، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و پتروپالایشگاه‌ها در این رویداد در فضایی نمایشگاهی به وسعت بیش از ۲۲ هزار مترمربع مشارکت کرده‌اند، گفت: این مقدار مشارکت، رکورد جدیدی در تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی حوزه ساخت داخلی و ایرانی‌سازی کالا، تجهیزات، قطعات یدکی، کاتالیست و مواد شیمیایی مصرفی صنعت نفت به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در کنار برگزاری نمایشگاه با دریافت مجوزهای بهداشتی و رعایت دقیق و سخت‌گیرانه ضوابط بهداشتی بیش از ۲۴ نشست تخصصی با محورهای تأمین منابع مالی و ابزارهای جدید سرمایه در صنایع پتروشیمی، پتروپالایشی و پالایشی با مشارکت بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های معتبر بازار سرمایه، رویکرد ساخت داخلی تجهیزات ثابت، دوار، کاتالیست و موادشیمیایی، ابزاردقیق و سیستم‌های کنترلی و... در حاشیه این رویداد برگزار می‌شود.

برگزارکننده سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از رشد ۱۰۰ درصدی برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های کاربردی با هدف تسریع و تسهیل و رفع موانع و گلوگاه‌های ساخت داخل، ایرانی‌سازی و بومی‌سازی کالا و تجهیزات و تأمین مالی پروژه‌ها و قراردادهای ساخت داخل خبر داد و یادآور شد: مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی تجهیزات صنعت نفت در این رویداد نسبت به دوره گذشته افزایشی بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

حمیدیان با بیان اینکه مراسم آغاز به‌کار این رویداد دوشنبه، دوم اسفندماه برگزار می‌شود، ادامه داد: بزرگ‌ترین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، با رعایت سخت‌گیرانه ضوابط بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش، دوم تا چهارم اسفندماه امسال به میزبانی منطقه آزاد کیش به‌مدت سه روز برگزار خواهد شد.

کد خبر 453590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =