اویکو و پارک فناوری پردیس تفاهم‌نامه فناورانه امضا کردند

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) و پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همزمان با روز دوم نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت(OICO)، این شرکت در حاشیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری با پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه تحقیقات تحول‌آفرین و فناورانه در حوزه‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مورد تقاضای OICO، با حضور اکبر قنبرپور، معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و محمد سجاد کوثری، مدیر فنی و مهندسی شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری (OICO) انجام شد.

همکاری و حمایت طرفین برای توسعه دانش فنی و فناوری‌های مورد تقاضا، حمایت دو طرف از فرصت‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه تکمیل زنجیره ارزش، تدوین نقشه راه فناوری و نوآوری و تامین تجهیزات و اقلام مورد نیاز با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم‌نامه است.

براساس این گزارش، این نخستین همکاری پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با یک شرکت خصوصی در این سطح است.

شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت (OICO) به عنوان یکی از شرکت‌های توسعه یافته و پیشرو در عرصه راه‌اندازی و بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری است که راهبری خط لوله اتیلن غرب را به‌عهده دارد.

کد خبر 453898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =