بررسی نحوه واگذاری زمین‌های مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی

نحوه واگذاری زمین‌های مورد نیاز پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در نشست معاون مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، محمد نوروزی‌فرد، معاون مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این نشست که یکشنبه (هشتم اسفندماه) برگزار شد با بیان اینکه اهمیت کار پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، پشتیبانی از تولید و ذخیره‎‌سازی گاز و میعانات گازی پارس جنوبی است، تصریح کرد: برای تداوم صدور میعانات گازی و پایداری و جلوگیری از توقف تولید پالایشگاه‌ها، کارکنان این پایانه به‌صورت ایمن و چابک مأموریت دریایی و پهلودهی کشتی‌ها را انجام می‌دهند.

وی افزود: برای انجام مأموریت سازمانی این شرکت در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی توسعه برخی زیرساخت‌های صنعتی و غیرصنعتی اجتناب‌ناپذیر است و در همین زمینه برای احداث انبارها، کارگاه‌های صنعتی، آشیانه شناورها و خوابگاه کارکنان نیاز به واگذاری زمین‌های پیرامون ساختمان مرکزی پایانه است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: با توجه به پیگیری‌های سال‌های گذشته برای حل این مشکل و  حسن‌نظر و تدابیر مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه انتظار می‌رود این مشکل برطرف شود.

سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس نیز در این نشست اظهار کرد: تحقق توسعه پایدار مقوله مهمی است که تنها در فضای همکاری مطلوب، همدلی و مشارکت همه مدیران و شرکت‌های مستقر در منطقه امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه هدف این سازمان کاهش مشکلات و تسریع در رفع مسائل منطقه و شرکت‌های تابعه صنعت نفت است، تصریح کرد: همسو با سیاست‌های شرکت ملی نفت ایران و بر اساس طرح توسعه‌ای منطقه دستورهای لازم درباره واگذاری چهار قطعه زمین پیرامونی ساختمان مرکزی پایانه میعانات گازی پارس جنوبی داده خواهد شد.

کد خبر 454147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =