تحقق مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهوری برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان اعلام کرد که مصوبه سفر استانی رئیس‌جمهوری برای گازرسانی به ۱۱۳ روستای استان لرستان محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به ۱۷ روستای محور شاهیوند شهرستان چگنی گفت: یکی از مصوبه‌های مهم یازدهمین سفر استانی سیدابراهیم رئیسی، ریاست‌جمهوری به استان لرستان در ۱۹ آذرماه امسال، گازرسانی به ۱۱۳ روستا بود که با تلاش کارکنان، مشاوران و پیمانکاران شرکت گاز استان در دهه فجر انقلاب اسلامی و در بازه زمانی دو ماهه محقق شد.

وی افزود: از زمان سفر ریاست‌جمهوری به استان تاکنون ۱۲۲ روستا به شبکه گاز طبیعی متصل شدند که تعداد گازرسانی انجام‌شده بیش از تعهد شرکت گاز بوده که با احتساب این تعداد، مجموع روستاهای گازرسانی‌شده لرستان، به ۲ هزار و ۴۵ روستا می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: گازرسانی به این روستاها و همسو با آن گازرسانی به صنایع تولیدی و کشاورزی به‌عنوان پیشران توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال، برای استفاده مردم از این نعمت خدادادی و به‌منظور ایجاد رفاه برای آنها همچنین جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها و حفظ محیط زیست به‌عنوان نعمتی بی‌نظیر در آستانه حلول سال نو و بهار طبیعت و برای تعهد به مسئولیت اجتماعی از طرف شرکت گاز استان به مردم لرستان تقدیم می‌شود.

کد خبر 454268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =