بانک تجارت خواهان مشارکت در طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت است

مدیرعامل بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از امضای پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس گفت: بانک تجارت علاقه‌مند همکاری با وزارت نفت در طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت است.

به گزارش خبرنگار شانا، هادی اخلاقی‌فیض امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه تأمین منابع مالی احداث خط لوله مهرآران - فسا - شیراز (پارس) که با حضور وزیران نفت و اقتصاد و بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و بانک تجارت امضا شد، گفت: بانک تجارت از جمله نهادهای مالی است که در صنایع نفت و پتروشیمی فعالیت‌های گوناگونی داشته و به‌نوعی توان و ظرفیت این بانک در اختیار صنعت نفت بوده است.

وی با ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس، تصریح کرد: بانک تجارت علاقه‌مند به همکاری با وزارت نفت در طرح‌های توسعه‌ای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: این بانک از سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ با وجود تحریم‌های اقتصادی رقمی حدود ۲۰ میلیارد دلار در بخش نقل و انتقال وجوه انجام داده، همچنین این بانک دارای ۳۵ باجه تخصصی در حوزه انرژی است.

اخلاقی‌فیض با اشاره به اینکه بانک تجارت از سال ۹۹ تاکنون ۶۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مردم و شرکت‌های مختلف پرداخت کرده است، اظهار کرد: صنعت نفت امروز پیشران اقتصاد کشور است و امیدواریم این صنعت منشأ برکت برای کشور باشد.

کد خبر 454348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =