رئیسی: مسائل مربوط به صنعت نفت را با قدرت پیگیری کرده‌ایم

رئیس‌جمهوری گفت: رمز موفقیت دولت در ۶ ماه اخیر این بوده که همه امور از جمله مسائل مربوط به سیاست خارجی، نظام بانکی و نفت را با قدرت پیگیری کرده و هیچ‌یک از آنها را معطل برجام و توافق در مذاکرات نکرده است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رئیسی عصر دیروز (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) در نشست هیئت دولت به سفرهای خارجی وزیران و مقام‌های دولتی اشاره کرد و با مؤثر دانستن نفسِ سفر در توسعه و تقویت روابط با کشورها اظهار کرد: موضوعاتی که در سفرهای مسئولان و کارکنان دولت به کشورها مطرح می‌شود باید با جدیت پیگیری شود تا ملت از منافع این سفرها بهره‌مند شوند.

وی درباره تازه‌ترین تحولات مربوط به مذاکرات لغو تحریم‌ها در وین افزود: وزارت امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده با تلاش مذاکرات را پیگیری می‌کنند، اما دولت هیچ اقدامی را به مذاکره و برجام گره نزده و نخواهد زد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه برجام همه سیاست خارجی ایران نیست، بلکه به‌عنوان یک موضوع در این عرصه به آن نگاه می‌شود، اظهار کرد: رمز موفقیت دولت در ۶ ماه اخیر این بوده که همه امور از جمله مسائل مربوط به سیاست خارجی، نظام بانکی و نفت را با قدرت پیگیری کرده و هیچ‌یک از آنها را معطل برجام و توافق در مذاکرات نکرده است.

کد خبر 454373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =