۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر: 454540
جذب بیش از ۱۰ هزار اشتراک جدید گاز در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۱۹۶ اشتراک جدید گاز در نقاط شهری و روستایی این استان واگذار شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، عباس شمس‌اللهی گفت: این تعداد اشتراک مربوط به بخش‌های خانگی، اماکن مذهبی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی، تجاری، دولتی، آموزشی و دیگر صنوف بوده که از این تعداد ۹ هزار و ۴۹۴ مورد مربوط به بخش خانگی، ۱۳ مورد مشترک عمده و مابقی مربوط به دیگر بخش‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه از آغاز گازرسانی به استان ایلام تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار و ۹۹۰ مشترک از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: این شرکت از زمان شیوع ویروس کرونا طبق روال گذشته به امور مشترکان توجه ویژه‌ای داشته و از طریق واگذاری و برون‌سپاری خدمات به دفاتر پست و پیشخوان دولت و نیز از طریق میز خدمت الکترونیکی به‌طور غیرحضوری، خدمات خود به مشترکان را در کمترین زمان ممکن انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام همچنین با بیان اینکه ۲۶ شهر استان و ۵۲۲ روستا از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان، گازرسانی شدند و این شرکت آمادگی دارد در صورت تأمین اعتبار در سال آینده مابقی روستاهایی را که دارای قابلیت گازرسانی هستند به شبکه گاز متصل کند.

شمس‌اللهی تأکید کرد: شرکت گاز استان ایلام هیچ‌گونه محدودیتی برای واگذاری اشتراک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ندارد و این مجموعه در سال‌های گذشته تاکنون خدمات خود را در مناطق کمتر توسعه‌یافته گسترش داده و تلاش می‌کند در کمترین زمان ممکن در زمینه‌های مختلف گازرسانی به آنان خدمات‌رسانی کند.

کد خبر 454540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =