۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
  • کد خبر: 454557
سهم ۷۰ درصدی پتروشیمی‌ها از صنایع سبز نفتی

مدیر اچ‌اس‌ائی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: ۲۰ واحد در مجموعه نفت، گاز و پتروشیمی در بیست و سومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدمات سبز، به‌عنوان شرکت‌های صنعتی و خدماتی سبز شناخته شدند که صنعت پتروشیمی کشور با ۱۴ شرکت منتخب، سهم ۷۰ درصدی از صنایع سبز این مجموعه را به خود اختصاص داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی از درخشش مستمر صنعت پتروشیمی در میان صنایع سبز کشور خبر داد و گفت:  این صنعت با تداوم فعالیت‌های همه جانبه همسو با اجرا و عملی کردن شاخص‌ها و معیارهای تعریف شده سازمان حفاظت محیط زیست، همچون سال‌های گذشته در بیست و سومین همایش ملی واحدهای صنعتی، معدنی و خدمات سبز نقش پر رنگی ایفا کرد.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های توسعه پایدار صنعت پتروشیمی افزود: در این همایش تعداد ۲۰ واحد در مجموعه نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان شرکت‌های صنعتی و خدماتی سبز شناخته شدند که صنعت پتروشیمی کشور با ۱۴ شرکت منتخب، سهم ۷۰ درصدی از صنایع سبز این مجموعه را به خود اختصاص داد.

بیست و سومین همایش ملی تقدیر از واحدهای صنعتی، معدنی و خدماتی سبز با حضور مدیران عالی رتبه سازمان حفاظت محیط زیست در روز یکشنبه (۱۵ اسفندماه) در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست در میان صاحبان صنایع، معادن و خدمات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، صنعت پتروشیمی با ۵ عنوان منتخب از میان ۶ صنعت برگزیده کشور، بیشترین سهم را در صنایع برگزیده سبز کشور کسب کرد و مفتخر به دریافت تندیس زرین شد. همچنین در بخش صنایع و خدمات سبز، تعداد هفت شرکت پتروشیمی مفتخر به دریافت تندیس سیمین صنعت سبز کشور و ۲ واحد خدماتی صنایع پتروشیمی نیز موفق به دریافت تندیس سیمین واحدهای خدماتی شدند.

شرکت‌های پتروشیمی پارس، لرستان، مارون، نوری و پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس در بخش صنایع برگزیده سبز، شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول، امیرکبیر، پردیس، زاگرس، فن‌آوران، مروارید و مهاباد در بخش صنایع سبز و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد نیز در بخش خدمات سبز در این همایش انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 454557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =