سرمایه‌گذاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریالی در حوزه فضای سبز صنعت نفت

مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت پس از کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امسال بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه فضای سبز و کاشت نهال در صنعت نفت سرمایه گذاری شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مظاهر انصاری در بازدید از پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی و آیین درختکاری، کاشت درخت را حرکتی دینی و انقلابی خواند و افزود: خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار و ایمن توجه بسیار خوبی به کاشت درخت و توسعه ی فضای سبز در پالایشگاه‌ها داشته است و این حرکت نشان از پویایی و نشاط در این مجتمع بزرگ گازی کشور دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه درختان و گیاهان آسایش‌بخش روح و نگهدارنده جسم انسان هستند، تأکید کرد: سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در حوزه محیط زیست به‌ویژه فضای سبز و کاشت درخت در صنعت نفت رقم خورده و در سال‌های جاری اقدام‌های بسیار شایسته‌ای در این مسیر انجام شده است.

مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: طبق بندهای قانونی و الزام‌هایی که به وزارت نفت ابلاغ شده، صنعت نفت ۱۰ درصد هر فضا را باید به فضای سبز اختصاص بدهد که بر اساس آمار اخیری که در این باره منتشر شده است، خوشبختانه سه برابر درصد ابلاغی در کل مجموعه‌ صنعت نفت از فضای سبز بهره‌مند هستیم و این مسئله بسیار خوشایند است.

انصاری ادامه داد: صنعت نفت امسال معادل ۷۰۰ میلیارد ریال در بخش توسعه فضای سبز و کاشت نهال سرمایه‌گذاری کرده است و این نشان از آن دارد که صنعت نفت و مجموعه‌ کل راهبردی وزارتخانه با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و مسائل دینی، اهتمام بسیار جدی و ویژه به کاشت درخت و توسعه‌ فضای سبز دارد.

وی در ادامه به تلاش خستگی‌ناپذیر متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه محیط زیست و توسعه فضای سبز اشاره و اعلام کرد: امیدوارم با تلاش و پشتکار شما عزیزان در مجتمع گاز پارس جنوبی هر روز شاهد شکوفایی و توسعه‌ بیشتر فضای سبز باشیم و محیطی با نشاط و سالم برای همکاران فراهم شود.

کد خبر 454633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =