دور تازه خدمات جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت در گچساران

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران گفت: تا پایان سومین روز اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت به بیش از ۱۲۰ نفر از عشایرنشینان گچساران خدمات رایگان پزشکی ارائه شده است.

به گزارش شانا به نقل از بهداشت و درمان صنعت نفت، محمد محمدی در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی اظهار کرد: اردوی جهادی بهداشت و درمان صنعت نفت از ۲۱ اسفندماه برای رفع مشکلات درمانی در روستاها و مناطق عشایرنشین گچساران تشکیل شده و به افراد نیازمند خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: در این اردوی جهادی، پزشک عمومی، دندان‌پزشک، پرستار، ماما و کارشناس بالینی حضور دارند و به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران با بیان اینکه بیشترین مراجعه‌ها مربوط به پزشک عمومی و ماما بوده است، افزود: ۶۵ درصد خدمت‌گیرندگان بانوان و ۳۵ درصد آقایان هستند.

محمدی ادامه داد: این اردوی جهادی، پزشکی با استقبال مردم روبه‌رو شده است و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گروه جهادی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت تاکنون در روستاهای آبگندی، دره‌لا، مارین، سد چم‌شیر و آرو حضور داشته‌اند.

منطقه عشایری آبگندی و دره‌لا در ۲۵ کیلومتری جنوب‌غرب، سد چم‌شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرقی، دیل در ۲۷ کیلومتری و آرو در ۳۰ کیلومتری شمال‌غربی شهر دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

کد خبر 454751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =