تأکید بر لزوم رعایت عدالت در بهره‌مندی نفت خزر از خدمات ورزشی

برنامه‌های سلامت‌محور، چالش‌ها و پیشنهادهای نفت خزر در ستاد و مناطق عملیاتی در نشست مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت نفت خزر بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، توسعه فعالیت‌های ورزشی برای کارکنان و خانواده‌ها در مناطق عملیاتی شرکت نفت خزر در دیدار منصور قنبرزاده، مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و هادی افشار، رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، با مراد کمالی، مدیرعامل نفت خزر بررسی شد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست ضمن تشریح فعالیت‌های توسعه‌ای نفت‌خزر گفت‌: زمینه‌سازی لازم برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در میان کارکنان و خانواده آنان از اولویت‌های منابع‌انسانی نفت خزر است و رضایت‌مندی کارکنان در حوزه سلامت و تربیت‌بدنی زمینه تقویت انگیزش در فعالیت‌های کاری و بهبود بازده و بهره‌وری خواهد شد.   

کمالی با اشاره به ضرورت تشکیل شورای ورزش در نفت خزر افزود: با توجه به تدوین برنامه‌ راهبردی به‌منظور توسعه ورزش همگانی در شرکت ملی نفت ایران باید تقویم ورزشی نفت خزر از سوی مدیریت منابع انسانی روزآمد شود و با همکاری مدیریت‌های مرتبط شاهد افزایش منابع و ایجاد تحول در زمینه فعالیت‌های ورزشی در ستاد و مناطق عملیاتی خزر باشیم.

در ادامه این نشست، مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت، ضمن ارزیابی مثبت برگزاری نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: رعایت عدالت در بهره‌مندی کارکنان و خانواده آنها از امکانات و خدمات ورزشی، از اهداف اصلی ما در حوزه ورزش وزارت نفت است.

وی با اشاره به از سرگیری فعالیت‌های ورزشی در سطح وزارت نفت اظهار کرد: با اینکه شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر سبب کاهش فعالیت‌های ورزشی شد، اما پیش از آن، به‌واسطه ابلاغ دستورعمل‌هایی، فعالیت‌های ورزشی با محدودیت و چالش جدی روبه‌رو شده بود که خوشبختانه با استقرار دولت جدید، این دستورعمل‌ها لغو شد و شاهد رونق دوباره‌ فعالیت‌های ورزشی در وزارت نفت خواهیم بود.

مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ما، توزیع عادلانه امکانات و بهره‌مندی همه کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری از تسهیلات ورزشی است و در شورای معاونان نیز بر همین اساس هدف‌گذاری شد و در تلاش هستیم با ایجاد راهکارهایی ضمن رعایت تناسب و هماهنگی در بهره‌مندی همه کارکنان از امکانات ورزشی، این هدف را محقق کنیم.  

قنبرزاده اظهار امیدواری کرد با توجه به حمایت ویژه مهدی علی‌مددی، معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، برنامه‌های ورزشی برای همه کارکنان صنعت نفت با هدف توسعه ورزش همگانی به‌منظور ارتقای سطح سلامت و تندرستی کارکنان و خانواده‎‎های آنان در اولویت قرار گیرد تا با همفکری و همکاری سازنده با شرکت‎های تابع وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاق‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی باشیم.

رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در پیشینه تاریخی شرکت اظهار کرد: این شرکت همواره در ورزش سرآمد سازمان‌ها بوده است و باید در ادامه مسیر نیز با برنامه‌ریزی صحیح و حمایت مسئولان ذی‌ربط فعالیت‌های ورزشی در سطح شرکت‌ها تقویت شود.

وی ضمن تشکر از دغدغه مسئولان شرکت نفت خزر افزود: امکانات فیزیکی بالقوه‌ای در سطح ورزش صنعت نفت وجود دارد که شرکت‌های تابع از جمله نفت خزر باید به بهترین شکل از آن به‌منظور تقویت جایگاه ورزش و سلامت کارکنان بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است در این نشست درباره برنامه‌های سلامت‌محور، چالش‌ها و پیشنهادهای نفت خزر در ستاد و مناطق عملیاتی بحث و تبادل‌نظر شد و تصمیم‌های سازنده‌ای در زمینه توسعه فعالیت‌های ورزشی در سطح این شرکت گرفته شد.  

کد خبر 454772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =