سیاست توسعه ورزش همگانی در صنعت نفت به بار نشست

شانا_ گروه عمومی: معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت گفت: سیاست های سال گذشته در شورای مرکزی با همکاری چهار شرکت اصلی به بار نشست که بخشی از این سیاست ها توجه اصولی به توسعه ورزش همگانی بود.

به گزارش شانا، دکتر کریم سلحشور در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان تیم های ورزشی شرکت ملی نفت ایران گفت: ورزش در صنعت نفت به عنوان یک صنعت منحصر به فرد، دارای هدف و جایگاه رفیعی است که با توجه به استهلاک کاری بالا در صنعت نفت باید به آن توجه ویژه شود.

رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت افزود: باید به ورزش به عنوان یک الزام و اجبار قانونی در صنعت نگاه شود، به طوری که یکی از شاخص های ترفیعات اداری باید دارا بودن حد نصابی از ورزش باشد.

سلحشور، ورزش قهرمانی را قله و نهایت هدف ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: شورای مرکزی ورزش وزارت نفت به نیابت از خانواده بزرگ صنعت نفت همواره به دنبال حفظ سلامت جسمی و روانی کارکنان است و در ضمن پیشنهاد می شود که برای کسانی که بیماری های جسمی هم دارند، ورزش های خاص در نظر گرفته شود.

در این آیین، مدیر منابع انسانی و رئیس شورای هماهنگی ورزش شرکت ملی نفت ایران، سلامت جسم و روان و تقویت توان جسمی و روحی کارکنان را از اولویت های این مدیریت برشمرد و گفت: با توجه به تاکید وزیر نفت و با وجود تمام محدودیت های مالی، در زمینه ارتقای سلامت کارکنان در حوزه منابع انسانی هیچ وقت کسری بودجه ای اعمال نشده است.

خنیفر، هدف اصلی شورای هماهنگی ورزش نفت را پرورش جسم و تقویت روحیه جوانمردی در کارکنان اعلام کرد و گفت: رسیدن به مقام های قهرمانی کشور و جهانی در مرحله دوم اولویت قرار دارد.

ورزش همگانی، نیروی محرک ورزش قهرمانی است
مدیر کل دفتر ورزش وزارت نفت نیز، ورزش همگانی را نیروی محرک ورزش قهرمانی خواند و گفت: به منظور تقویت ورزش همگانی، استعدادیابی و تاسیس مدرسه ورزشی برای جذب استعدادها در دستور کار وزارت نفت قرار دارد.

غلامرضا شاه کرمی افزود: دسترسی آسان به اماکن ورزشی و در نظر گرفتن محلی برای تمرین همزمان ورزش های آبی (شنا، شیرجه و واترپلو) نیز از مواردی است که در سال جاری پیگیری می شود. 

آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان تیم های ورزشی شرکت ملی نفت ایران روز گذشته(دوشنبه 30 اردیبهشت) با حضور دکتر کریم سلحشور، معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت، عباس خنیفر، مدیر منابع انسانی و رئیس شورای هماهنگی ورزش شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا شاه کرمی، مدیر کل دفتر ورزش وزارت نفت و منصور قنبرزاده، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در سالن همایش های مرکزی هشتم نفت برگزار شد.

کد خبر 204469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =