برنامه‌های پیش‌بینی تولید شرکت نفت و گاز اروندان محقق شد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: برنامه‌های پیش‌بینی تولید این شرکت در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ با موفقیت کامل محقق شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، نشست بررسی تولید نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت در سال ۱۴۰۱ شرکت نفت و گاز اروندان، روز دوشنبه (۲۳ اسفندماه) با حضور مدیران و روسای فنی و عملیاتی در منطقه عملیاتی دارخوین برگزار شد.

عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این نشست ضمن اعلام تحقق کامل اهداف برنامه تولیدی شرکت نفت و گاز اروندان گفت: در گذشته منطقه شرکت نفت و گاز اروندان خط مقدم نیروهای نظامی بوده است، اکنون نیز باید با همان روحیه دوران دفاع مقدس و با جدیت، روحیه انقلابی و تلاش و همت مضاعف در صدد برطرف کردن مشکلات و کاستی‌ها در امر مهم تولید شویم.

وی افزود: با تغییر در نحوه فرآورش و کاهنده چاه‌ها میزان گاز سوزی در واحد دارخوین بیش از ۱۰۰ درصد کاهش یافت و گاز یادشده در چاه تزریقی، تزریق شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: طی سال ۱۴۰۰ اقدام‌های لازم همسو با رسیدن به برنامه تولیدی انجام و بیش از ۱۰۰ برنامه آزمایش و طراحی در میدان‌های مختلف انجام شد.

عذاری اهوازی تصریح کرد: رعایت نکات زیست محیطی و ایمنی کارکنان و تاسیسات در اولویت ویژه ما قرار دارد و همه تلاش خود را برای بهبود وضع و حصول یک تولید پایدار در فضایی امن و ایمن انجام خواهیم داد و این موضوع هماهنگی و همدلی بیشتر بین مدیریت‌ها و واحدها را می‌طلبد.

وی رفع چالش‌ها و مسئله مربوط به میدان آزادگان‌جنوبی را بسیار مهم دانست و بررسی تولید از این میدان نفتی را از اولویت کاری خود و همکارانش برشمرد و اظهار کرد: همه اجزای یک سیستم باید با هم حرکت کنند تا مشکلات را برطرف کنیم، از این رو همکاری و همدلی تا رسیدن به اهداف عالی سازمان مورد تاکید است. همچنین بررسی وضع میدان‌های تولیدی با استفاده از شبیه سازهای نرم‌افزاری، دستیابی به یک بانک اطلاعاتی خوب و به روز از همه پارامترها، یک نیاز اساسی است.

در این نشست وضع برداشت از مخازن، مشکلات و معضلات در بخش تولید و برنامه پیش‌بینی تولید ۱۴۰۱، به‌صورت تفکیکی و جامع ارائه شد.

کد خبر 454815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =