نجات ۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی/ هیچ آسیبی به سکوهای گازی پارس جنوبی وارد نشده است

مدیر ایمنی، بهداشت ،محیط زیست، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران سازمان مطنقه ویژه پارس از نجات ۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی در خلیج فارس خبر داد و گفت: جست‌وجو برای نجات آخرین نفر ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ابراهیم غریبی با بیان اینکه تلاش‌ها برای نجات آخرین نفر کشتی اماراتی ادامه دارد، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده توسط دو فروند ناجی اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر تاکنون ۲۹ نفر از سرنشینان کشتی اماراتی نجات یافته است و وضع عمومی همه سرنشینان مساعد است.

وی تأکید کرد: حادثه برای کشتی اماراتی بر اثر ناپایداری جوی و تلاطم‌های دریا به وقوع پیوست خوشبختانه هیچ آسیبی به سکوهای گازی پارس جنوبی وارد نشده و وضع همه سکوها پایدار است.

 صبح امروز (پنجشنبه، ۲۶ اسفندماه) یک فروند کشتی که از امارات به سمت عراق در حال حرکت بود در ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد به وقت محلی دچار حادثه شد که  با اعلام پیام اضطراری به واحدهای نزدیک، بلافاصله در ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه دو فروند ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی از بندر دیر  و عسلویه و تعدادی یدک‌کش به موقعیت مورد نظر اعزام و عملیات امداد و نجات آ‎غاز شد که هم‌اکنون ۲۹ نفر از سرنشنیان آن نجات یافتند که جست‌وجو برای یافتن آخرین نفر ادامه دارد.

کد خبر 454822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =