سامانه «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» راه‌اندازی شد

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: به منظور سهولت اخذ مجوز ساخت احداث جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع از سوی متقاضیان و بخش خصوصی، سامانه «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، امید وطن‌خواه درباره اقدامات مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت در یکپارچه‌سازی و ساماندهی صدور مجوزهای ساخت جایگاه‌های سی‌ان‌جی و سوخت مایع  اظهار کرد: به منظور شفاف سازی، ‌حذف فرآیند بروکراسی در صدور مجوز و حذف امضاهای طلایی، سامانه‌ای تحت عنوان «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» به آدرس  http://niordc-station.ir/ شانزدهم اسفندماه امسال، زودتر از موعد مقرر راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه سامانه مذکور هم اکنون فعال و در دسترس عموم متقاضیان جهت استفاده قرار دارد، افزود: در این فرآیند تمامی درخواست‌های مجوزها و فرآیند احداث جایگاه‌ها بدون مراجعه به نهادهای ذی‌ربط و فقط با مراجعه به «درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت» امکان‌پذیر است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: باوجود این سامانه از مرحله تقاضا تا راه‌اندازی دیگر متقاضیان به شرکت‌ها و مناطق زیرمجموعه وزارت نفت مراجعه نخواهند کرد.

به گفته وطن‌خواه این سامانه در مرحله نخست به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل شده است، در مرحله بعدی باید از سوی وزارت امور دارایی و اقتصاد و افتای ریاست جمهوری (سازمان فناوری اطلاعات ایران) متصل شود تا از این طریق از سوی مسئولان ارشد نظام نیز مورد رصد قرار گیرد.

کد خبر 454827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =